مامانا شربت اشتها آور راسیپ خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

ننهههه اصلاااا دکتر گفت زیر دوسال ممنوعه اشتهآور پدیا بست بده

دور از جون بچه ها زبونم لال تو اینستا دیدم به بچه راسیپ داد فوت کرد
حالا بخدا نمی‌دونم واقعی بود اصلا دلیلش این شربت بود یا چیز دیگه خدا میدونه
درکل با یه پزشک مشورت کن عزیزم

همونه ک سیپروهپتادین داره؟؟؟بچه رو بدخلق و عصبی میکنه

ننههنهننننننننهههههه

نه میگن راسیپ ندین

سانستول بهتره

سوال های مرتبط