شربت راسیپ برا اشتها دادین؟خوبه؟

۳ پاسخ

بی نهایت مضره برا سیستم عصبی بچه و بچه رو به شدت عصبی می‌کنه اصلااااا نده

نه من شنیدم خیلی بچه رو عصبی میکنه
اگه بچه سالمه چیکار به اشتهاش دارین حالا یکی لاغره یکی چاقه مهم سلامتی بچه اس

کانال غذای کودک در روبیکا با ۲۸۰۰ مادر .💕👌
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی