۱۱ پاسخ

الهی بگردم بستری شد طفلی پس :( ایشالا زود مرخص میشه و حالش خوب میشه

فقط اسباب بازی موردعلاقش یابازی موردعلاقش سرگرمش می‌کنه اگربیقراره بانظر پرستار کشیک قطره استامینوفن خوبه

ان شاالله زودتر حالش خوب بشه مرخص بشه دختر منم امسال دوبار بستری شد کوچیک بود دق کردم 😥😢

چرا سرما خورده ؟ اي خدااااا الهي عزيزم

بغلش کن عزیزم راه برو خداقوت بهت منم گذروندم اینارو

بذار رو پا

عزیزم مگ چ مشکلی داشته بردی دکتر بگو شاید کسی تونست راهنمایت کنه

چرا عزیزم ؟
دلیل گریه اش رو میدونی؟

نگران نباش اذیته بغلش کن
منم هم این دوران رد کردم
ایشالله زود اوکی میشه

استامینوفنی مسکنی چیزی مگه بهش نزدن اروم بشه ؟

الهی بگردم ایشالله زودی خوب میشه

سوال های مرتبط