۹ پاسخ

همش خرافاته😑

نه بابا خرافاته همش.من شبا میبرم راحت میگیره میخابه

من شب نمیبرم چون شبا بچم پتو رو میندازه از رو خودش کلاه و ایناام نمیذاره سرش کنم میترسم سردش بشه سرما بخپزه اصولا روز میبرم که افتاب هست و خودمم بیدارم

اینا همه چرت و پرته
خودتو درگیر این حرفا نکن که جز ناارومی برا خودتو و بچه ت چیز دیگه ای نداره

چرتو پرته بسم الله بگو اب میریزی رو بدنش

کی‌میگه خطرناکه و برا چی؟؟
من دخترم همین الان از حموم اومد بیرون و خوابه

منک بیشتر اوقات شب حمومش میکنم ک سردش نشه و راحت می‌خوابه گاهی وقتا تو حموم گاهی وقتا تو تشت تو سالن کنار بخاری حموم میکنم چرا خطرناک باشه اخه

ن من یکی دوبار شده شب بردمش

ینی چی خطرناکه؟😐 اتفاقا شب راحتتر میخابه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۸ ماهگی
مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی