همش خرافاته😑
نه بابا خرافاته همش.من شبا میبرم راحت میگیره میخابه
من شب نمیبرم چون شبا بچم پتو رو میندازه از رو خودش کلاه و ایناام نمیذاره سرش کنم میترسم سردش بشه سرما بخپزه اصولا روز میبرم که افتاب هست و خودمم بیدارم
اینا همه چرت و پرته
خودتو درگیر این حرفا نکن که جز ناارومی برا خودتو و بچه ت چیز دیگه ای نداره
چرتو پرته بسم الله بگو اب میریزی رو بدنش
کیمیگه خطرناکه و برا چی؟؟
من دخترم همین الان از حموم اومد بیرون و خوابه
منک بیشتر اوقات شب حمومش میکنم ک سردش نشه و راحت میخوابه گاهی وقتا تو حموم گاهی وقتا تو تشت تو سالن کنار بخاری حموم میکنم چرا خطرناک باشه اخه
ن من یکی دوبار شده شب بردمش
ینی چی خطرناکه؟😐 اتفاقا شب راحتتر میخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.