فوت شد
همونطوری عزیزم
استوری گذاشته بود
من قبل قطعی اینترنت استوری هاشو دیدم. طفلک سرش زخم شده و پانسمان میکنه
میگه دردی زیاده
یعنی هر وقت استوری هاشو میبینم قلیم هزار تیکه میشه
چیشده بچش
هنوز بیمارستانن
اره من ت انیستا دارم همچنان بیمارستان
چرا بچش چی شده
نمیدونم کی بود چن وقت پیش دیدم گفته بود زخم بستر گرفته بچه
نه دو ماهی بیشتره مطلب نزاشته
تو اینستا هس
مامان عماد کیه؟🙂🥲
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.