۸ پاسخ

فوت شده بنظرم ۲۲ اسفند خاکسپاریش بود

وایی منم نگرانشم گهواره چک کردم تاپیک جدید نزده اینستا هم که بالا نمیاد صفحش ببینم

من دیدم زده اوضاع بدتر

تا چند هفته پیش یه خانمی تاپیک گذاشت
ک طفلی هم چنان بستریه 😔😔😔

منم تو فکرشم همش

تغییر خاصی نداشت از آخرین عکسی که گذاشته بود

تو اینستا داشتمش تغییری نداشت عزیزم الانم ک قط

کی هس

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم ۳ سالگی
مامان A🧕🏻M مامان A🧕🏻M ۳ سالگی
مامان نارنگی کوچولو مامان نارنگی کوچولو ۲ سالگی