فوت شده بنظرم ۲۲ اسفند خاکسپاریش بود
وایی منم نگرانشم گهواره چک کردم تاپیک جدید نزده اینستا هم که بالا نمیاد صفحش ببینم
من دیدم زده اوضاع بدتر
تا چند هفته پیش یه خانمی تاپیک گذاشت
ک طفلی هم چنان بستریه 😔😔😔
منم تو فکرشم همش
تغییر خاصی نداشت از آخرین عکسی که گذاشته بود
تو اینستا داشتمش تغییری نداشت عزیزم الانم ک قط
کی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.