۵ پاسخ

به خاطر زینکش واسه اسهال خوبه و هم اشتها آوره

هم اسهال هم تقویت بدن اشتها اوره

هم اشتها آور و تقویت کننده سیستم ایمنی هست هم زینک روده ها رو بازسازی می‌کنه اگه اسهال باشه

برای اشتها

من یادم‌ میاد خوندم تقویت سیستم ایمنی..و تقویت اشتها و اینجور چیزا شاید برا اسهالم باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۸ ماهگی