بچه ها از کی به پهلو میشن ؟یعنی به شکم میشن ؟

۷ پاسخ

پسر من ۳ماه بود دیگه برگشت

دخترمن دقیقا ۴ ماهگی غلت زد

اوش سه ماهگي با كمك ميلوردمش رو پهلو خودش غلت ميزد
دوهفته بعدش تهها

دختر من ۵ ماه که شد غلت زد و چند تاغلت پشت سرهم‌میزنه

دختر من 4ماه و یک هفته داشت ،خودش غلت زد

عزیزم همه ی بچه ها مثل هم نیستن هر بچه ی یک رقمه
مثلا دختر من از سه نیم ماهگی غلت زدن شروع کرد و بعضی ها از ۵ تا ۶ ماهکی میتونن

پسر من یه ماه و نیم بود ک غلت زد

سوال های مرتبط