سونو انتی🥲بمونه یادگاری ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

تصویر
۹ پاسخ

چقد واضح و خوب همه چیش معلومه من رفتم اینقد واضح نبود🥺

کاش منم به جای عقیلی میرفتم پیش صنعتی🤦🏻‍♀️

هزینش چقد شد؟

عزیزم چقد ناز و گوگولی انشالله ب سلامتی بغلش کنی🥺🥺🥺😍😍😍😍

خیلیییییی نازه🥹🩷دختره
عروس منه اگ بچم پسر شه😁

چقدر. با کیفیته عکسش، انشالله سالم بغل بگیریش عزیزم، جنسیت رو حدس نزد؟

چه با کیفیته عکسش
کجا رفتی؟

ای خدا خدا چه نازی مامانی❤️🥹🧿

ای خودددددددا جوجه کوچولو😊🥰😍انشالله سلامت دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری