عزیزم انشاالله سلامتی دنیا بیاد منم فردا باید برم انتی طبق سنو من فردا ۱۱هفته و سه روزم به نظرتون برم انتی یا بزارم بعد تعطیلات عید ؟چون دکترم گف میشه بری
وااای ای جانمممم منم هفته دیگه باید برم لحظه شماری میکنم برم ببینمششش
عزیزم دقیق چند هفته رفتین؟؟ من برای یازده هفته و شش روز نوبت دارم
باهم دیگه رفتیم ان تی جنیست احتمالی نگفت بهت
پسر.
اره معلوم نیست
هیچیش پیدا نیست😂😂هنوز زوده
چند هفته ای؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.