۸ پاسخ

عزیزم انشاالله سلامتی دنیا بیاد منم فردا باید برم انتی طبق سنو من فردا ۱۱هفته و سه روزم به نظرتون برم انتی یا بزارم بعد تعطیلات عید ؟چون دکترم گف میشه بری

وااای ای جانمممم منم هفته دیگه باید برم لحظه شماری میکنم برم ببینمششش

عزیزم دقیق چند هفته رفتین؟؟ من برای یازده هفته و شش روز نوبت دارم

باهم دیگه رفتیم ان تی جنیست احتمالی نگفت بهت

پسر.

اره معلوم نیست

هیچیش پیدا نیست😂😂هنوز زوده

چند هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیستم بارداری