۶ پاسخ

منم گلوم درد میکرد سیب و گذاشتم پخت با عسل خوردم خوب شدم

دیفین هدرامین

دارو خودسر نخور ، در روز چند بار خودتو بخور بده ، شربت عسل و اب لیمو بخور ، تا میتونی مایعات بخور ( چایی کمرنگ ، شیر داغ ، اب جوش ، ) غذا های رونده بخور بیشتر سوپ مرغ و گوشت ، حس کردی تب داری سریع پاشویه بده ، نذار محیط خونه خیلی گرم بشه خونه نسبتا خنک باشه ولی خودت یه استین بلند نازک بپوش ، روزی دو بارم اب نمک قرقره کن

دیفین هیدرامین ساده هم بخور هم قرقره کن

من فقط آب جوش خوردم 🤒🤒

آب عسل لیمو،‌ شلغم، سوپ و این چیزا

سوال های مرتبط

مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۷ ماهگی