بچه ها من چند روزه اصلا حس نمیکنم حامله ام
طبیعیه؟

۸ پاسخ

میگن ک خیلیا تو ۱۶ هفته علائمشون قطع میشه
منم امیدم ب همونه دارم میمیرم 🤕

منم هنوز گاهی وقتا حس حاملگی ندارم بچه تکون میخوره یادم میوفته حاملم😂😁 هنوز برای هفته ات زوده بابا

کاملاااا

یک دستی به سر من بکش☹️

اره گلم ت این هفته عادی

خوشبختم😂🤝🏻

من اصلا حس نمیکنم😅☹️

آره گاهی علائم داری گاهی هیچ علائمی نداری

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری