میگن ک خیلیا تو ۱۶ هفته علائمشون قطع میشه
منم امیدم ب همونه دارم میمیرم 🤕
منم هنوز گاهی وقتا حس حاملگی ندارم بچه تکون میخوره یادم میوفته حاملم😂😁 هنوز برای هفته ات زوده بابا
کاملاااا
یک دستی به سر من بکش☹️
اره گلم ت این هفته عادی
خوشبختم😂🤝🏻
من اصلا حس نمیکنم😅☹️
آره گاهی علائم داری گاهی هیچ علائمی نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.