الان سونو گرافی باز هست انجام میدن

۷ پاسخ

فک کنم باشه من 1شنبه نوبت دارم

من امروز زنگ زدم یه جا باز بود فردا میخوام برم

بعضی جاها فقط بازه الان من فقط یه جا تو اسلاشمهر پیدا کردم

من امروز رفتم . ی جا رفتم گف باز بود نیم ساعت پیش تعطیل کردیم . ی جا رفتم بسته بود گف شنبه هستیم بیا

اگر خیلی واجب انجامش میتونی بری بیمارستان

سنوگرافی جز مراکز درمانی و خدماتی حساب میشه باید باشن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری