۲ پاسخ

نفخه لابد

من کیست دارم همش این حس و دارم گاهی دست به شکمم میزنم انگار یه توپ کوچیک تو شکممه که با دستم جا به جا میشه🤦‍♀️😐😂

سوال های مرتبط