۱۱ پاسخ

من دستی پمپی خریدم

تصویر

اینجوری بخر

تصویر

شیردوش برقی میگن سینه رو زخم میکنه
بالای ۳ملیونه، اگ استفادت میشه واقعا بخر
من فعلا دستی خریدم تا اگر ب دردم نخورد و نتونستم ازش استفاده کنم، برقی بخرم

من خاستم برقی بگیرم اما شیرم از الان همینجوری می‌ریزه فک نکنم نیاز باشع!😅

من دستی داشتم کار ادمو راه میندازه.
ما که لارا نیستیم خخخخخ

من فعلا دستی خریدم گفتم اول زایمان کنم ببینم اصلا شیر دارم یا اینکه شیر خشکی میشه

من شنیدم برقی برند مام اند‌کوزی خیلی خوبه

برقی عالیه میزاری تو سینه به کارات میرسی من که صبر کردم برای بعد زایمان ببینم اصلا شیر هست یا نه

من شنیدم برقی خوبه ولی قیمت۳۵۰۰به بالاس اگه میخای استفاده کنی بخر وگرنه ک دستی بگیر

عزیزم اگه واسه هزینش مشکلی نداری بگیر خوبه وگرنه از اون دستیا بگیر

دستی بگیر

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری