بنظرم حتما بگیر ، من سر زایمان اولم چون اصلااا نوک نداشتم بچه نمیتونست بگیره، با کلی درد سر و سر شیشه میذاشتم روی سینه ام فکر میکردم بچه میگیره ، نمیتونست بگیره در نهایت شیرم پس خورد خیلی کم شد بچه هم ضعیف موند شیرمم خشک شد ، به تجربه من گوش کن برقی بگیر سینه ات رومرتب خالی کن بچه ات رو با شیشه شیر بده یکم که بچه قوی شد مثلا ۲۰ روزه شد سینه بهش بده تا از سینه نیوفته و دیگه خیلی شیشه نده
من دستی گرفتم
چون واقعا برقی خیییلی گرونه
من کلا گفتم بعد از زایمان اگر نیاز شد میخرم
طبق تجربه زیاد ب درد نمیخوره
شاید چند بار بیشتر استفاده نشه
دستی بگیر
به نظرم صبر کن تا زایمانت اگر نیاز شد برقی بخر
من میخواستم برقی بخرم اما فروشنده بهم گفت اول دستی بگیر اگه به کارت اومد و استفاده شد برقی بگیر،چون معمولا خیلی استفاده نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.