۱۱ پاسخ

چه خریدی تو این وضع اصلا جایی شما میرین ،؟!؟!ما دو هفته است تو خونه نشستیم

ن نخریدیم عزیزم
اصلا ب خرید نمیشه فعلا فک کرد

دیگه عیدی نداریم که🖤

واقعا یعنی عید داریم امسال ؟

اینم اگ قسمت شد ونمردیم ۱۳بدر جایی رفتیم

تصویر

اینم مال دخترم

تصویر

این مال پسرم

تصویر

من سه تا پیرهن اینترنتی خریدم براش ولی از لحاظ قدی بلندن باید کوتاه شون کنم از مغازه ها خاستم بگیرم پیرهن زیر یکوپونصد نبود 😓

من دوختم براش میخوام اگه بشه ببرمش اتلیه از اولین عیدش عکس داشته باشه اگه جایی ام نشه بریم دوست دارم عکسو بگیرم

من چند دست خریدم براش البته تو بهمن بود خریدم

اصلا مگه جایی بازه من ی شب رفتم برا عکاسی پسرم لباس بخرم هیچی پیدا نکردم همه بسته

سوال های مرتبط