من هیچی باب دلم نیست آخه
اونایی که میخام گرونن
اره همه چیزاشو خریدم دیگه کم اوردم😂 کفشم خریدم یکم بزرگه باید یکی دیگه بخرم الان نوبت خودمو شوهرمه دیگه
ن هنوز
من فعلا اینارو خریدم واسه مهمونی افطار
من جلیقه شلوار واسه ماهان خریدم...برا بارانم که ۶ ساله هست پیراهن ...
نه هنو ی شب میرم کامل خریداشو میکنم فعلا زوده
هیچی😐🤦♀️
نه هنوز
نه والا هیچی
من دیروز رفتم خونگی گفت 1300 دست خالی برگشتم
آره خریدم
هیچی نخریدم اوضاعمون خوب نیس ی بنده خدایی برای دخترام قرار لباس دسنه دو بفرسته همونا تنشون میدم
اره خریدم ☺️
بله لباس خریدم چند دست دیگه هم بگیرم طلاعم برا تولدش 😁
اره فقط جوراب و زیر دکمه نخریدم مونده
نه هنوز گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.