۱۴ پاسخ

بنام خدا هنوز هیچی

هیچی نخریدم تو این شرایط جنگ که آوراه خونه پدرم و پدر شوهرمم و ۱۷ روزه شوهرم رو ندیدم چون خیلی خونمون دوره و کا شوهرم اونجاست و ما مجبور شدیم بیایم خونه پدر اینا بمونیم ،هیچ ذوقی برای عید و خرید نمونده برامون ، دلم میخواست اولین عید پسرم تو خونه خودمون و سه تایی کنار هم بودیم

اینم بیلر و بادی برای بیرون

تصویر

با این دو تیکه برای خونه

تصویر

اینم امروز گرفتم

تصویر

بیلر لی با بادی سفید

بلوز و شلوار و دو دست لباس که با داداشش سته

دو تا دورس، شلوار جین، بیلر جین، کلاه، پاپوش، با لباس تو خونگی
سویشرت و شلوارم مامانم خریده

شلوار بگ و بلوز و ی دست هم بلوز شلوار خونگی و تیشرت تک و تیشرت شلوارک

ست کت و شلوار جین
یک دستم تیشرت و شلوارک
یک دست دورس و شلوار

بیلر و بادی
شلوار جین
دو دست هم راحتی

بلوز شلوار لی بگ یک دستم مادرجونش براش خریده

اینارو

تصویر

دورس وشلوار لی

سوال های مرتبط