من تهوع نداشتم وقتی یک بار سویی خوردم بالا آوردم
شدددددیددددد
اصلااااا تهوع نداشتم حتی یکبار و پسره😁
من بیشتر حالت تهوع دارم بالا نمیارم..معدم میسوزه فقط
اررره
تا۱۶هفته ادامه داره
من از اول بارداریم مردم و زنده شدم حتی چنروزم بستری بودم تو بیمارستان بخاطر تهوع و بالا اوردن ۵.۶ کیلو کم کردم حتی الانم اون مقدار جبران نشده ۸۰ درصد احتمال دختر داده
من سرهردوتاشون پدرم در اومد
تا ۱۵ هفته داشتم من خیلی بد
من زن داداشم تهوع خیلی کم داشت ولی معده درد داشت شدید پسر بود خواهرم تهوع خیلی داشت اصلا هیچی نمیتونست بخوره دختر بود . من تهوع نداشتم تا ۱۲هفته هیچی فقط دهنم شیرین بود و سردرد شدید داشتم از اون به بعد تهوع صبحگاهی دارم دختره
تا هفته ۱۶ داشتم الان دیگه نه
من بچه اولم پسر بود اصلا نداشتم
اما الان خیلی حالت تهوع دارم هنوز جنسیت نمیدونم
تهوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم و زنده شدم از استفراغ
تا 14هفته آره خیلی شدید بود
بلهههههه
اره من پسره و خیلیم تهوع دارم
دکتر بهم گفته احتمالا پسره
آره اولا مرده بودم از حالت تهوع
علائم ربطی به جنسیت نداره
منم تهوع ندارم فقط خیلی زود گرسنه میشم و معدم درد میگیره
تهوع ربطی به جنسیت نداره داشتن و نداشتنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.