خانومهای هم هفته من علایم چی دارین من هیچی هیچی

۴ پاسخ

سونو قلب کی میری؟

منم اون موقع علائم هیچی نداشتم

من خداروشکر هیچ حالتی ندارم جز معدم ترش می‌کنه
خدا کنه همیشه همینطور باشم

خوش به حالت من از الان حالت تهوع امونم رو بریده هیچی نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه💙 مامان آلبالوچه💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری