هم هفته های من علائم چی دارین

۷ پاسخ

منم علائمی نداشتم چندروزه حالت تهوع شروع شده

فک کن انگار مریضی هم خیلی کسلی هم هی حالت تهوع میاد سراغت بدنت کوفته ست
من انگاری مریضی گرفتم ک خوب نمیشه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ویروسی ک حالت تهوع و دلپیچه گاهی وبیحالی وکسلی داری

درد پریودی میاد میره درد شکم
تهوع که خیلیییی بده انشاالله نداشته باشی

فقط سرگیجه دیونم کرده

حالت تهوع بی حالی

من هیچی نداشتم فقط گریه میکردم

من مثل شما بودم درد پریودی زیر شکم گاهی
درد سینه ...
به بعد تهوع گرفتم اول نداشتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
مامان آلبالوچه💙 مامان آلبالوچه💙 ۵ ماهگی
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری