سلام بچه ها هم هفته های من علایم چیا دارین میشه بگین 🥹

۹ پاسخ

من کمی حالت تهوع اونم بعضی وقت ها همش نه
کمر درد
زیر دلم درد میگیره
دست و پاهام درد میکنن

سلام گلم شما رفتی سونو؟

علائم تموم شدن🤕حالت تهوع داشتم ولی دو روزه ندارم سینه هامم شل شدن و وقتی ب نوکشون دست میزنم درد کمی دارن🥺اشتهام داره باز میشه تکرر ادرار هم دارم کمی

خواب زیاد
بدون تعوع از اول
تکرر ادرار
میل به ترشیجات زیادددددد ینی حاضرم غذا نخورم ولی الوچه و رب انار و ازگیل نرسیده بخورم

من که حالت تهوع از اول تاحالا داشتم کمر درد پادرد دست دردم اضافه شده فقط با شیافت خودمو کنترل میکنم

شما کدوم دکتر واسه سونو ان تی میری؟
من میخاستم برم نظری اما شماره نداره نمیدونم نوبت دهیش چطوره

سردرد و معده درد

گاهی کمردرد و درد زیر شکم.کمی ترشح

حالت تهوع شدیدددددوفقط خووواب

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته هفدهم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری