وای اره بخدا تو این چند روز مردیم و زنده شدیم بر باعث بانیش لعنت
دقیقا کاش یه جایی بدنیا میومدم فرق ایران و عربستان و افغانستان نمیدونستم ...
انکلیسی آلمانی سوئدی ...
به سیبری هم راضی بودم
عزیزم منم،نگاه بچم میکنم میمیرم از خجالت
🥲🥲.
عجیب با متن موافقم.🥲
حالا چرا لعنت به گهواره ؟ 🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.