پسرتون ایستاده جیش میریزه یا میشینه؟؟؟

۱۵ پاسخ

اره کل شلوارشو در میارم ک بتونه بشینه جیش کنه

من داداشم ۲۵ سالشه شوهرم ۴۲ همه ایستاده با اینکه دکترها میگن اصلا درست نیست اما همسرم میگه مردها همه ایستاده میرن حالا من دوست ندارم رایان اصلا ایستاده بره

میشینه

نشسته

پس من ک حتی پی پی هم ایستاده میکنه 😐هرکاریم میکنیم یا،نمیگیرع

میشینه
گاهی لج میکنه ایستاده.ولی همش میگم بشین که عادت نکنه

ولی اصلا نباید ایستاده باشه هم دلدرد میشن همم باعث سنگ کلیه

همت کنم شلوارش در بیارم میشینه
اما همت نکنم سرپا
ولی بیشتر میشینه 🤣بستگی ب من داره

میشینه پسر من

ایستاده بعدش کل سرویس آب میریزم

میشینه.

میشینه جیش میکنه ولی از یه متخصص شنیدم هیچ ایرادی نداره پسرونه ایستاده جیش کنه مشکلی پیش نمیاد براش

متاسفانه ایستاده

متاسفانه ايستاده،و من هر سري مجبورم همه جارو اب بزنم…

پسر من نمیشینه بخواد بشینه باید شلوارشو در بیاره نمیدونم اشتباه یا نه سر ایستاده جیش کردنش

سوال های مرتبط