نه اصلا، از اول نشسته عادتش دادم
نه از اول نشسته جیش کرده عادت کرده
برعکس پسر من مه نصف شب هم باید شلوار دربیارم بشینه اصلا عادت نداره ایستاده ...ولی خب من میگم موقع پوشک هم ایستاده میکردن دیگه
ایستاده جیش میکند هردوتاشون
بهش بگو دکتر گفته بشینی وگرنه مریض مریض میشی.....
سرپا ایستاده جیش میکنه میگه اونجوری نمیخام
انقد دعوا و زد خورد داشتیم ک نگوووو😂😂کوتاه اومده
نه اصلاازهمون اول اجازه ندادم.مامانم میگه اگ ایستاده جیش کنه دل درد میگیره چون مثانش کامل تخلیه نمیشه
ولا اصلا گوش نمیدع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.