۷ پاسخ

گریپ میکسچر خارجی

برا ما اینفاکول خوب بود

کولیک ایز راضی بودم

من گرمیچر نرس هارویز،کوکلیکیز،کامی کالم هر ۸ ساعت ۱قطره چکان تو شیرش میریزم میدم بهترشده

کامی کالم خیلیییی خوبه امتحان کن

من تقریبا همه قطره ها رو امتحان کردم هیچکدوم تاثیر نداشت😑 تا ایزی کول بیبی گرفتم اون خوب بود

Infacol

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۹ ماهگی
مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی