گریپ میکسچر خارجی
برا ما اینفاکول خوب بود
کولیک ایز راضی بودم
من گرمیچر نرس هارویز،کوکلیکیز،کامی کالم هر ۸ ساعت ۱قطره چکان تو شیرش میریزم میدم بهترشده
کامی کالم خیلیییی خوبه امتحان کن
من تقریبا همه قطره ها رو امتحان کردم هیچکدوم تاثیر نداشت😑 تا ایزی کول بیبی گرفتم اون خوب بود
Infacol
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.