۴ پاسخ

اره انقباضه

کاش جنگ تموم بشه تو جنگ زایمان نکنیم. الان جای بچه هامون امن تره

لکه بینی نداری؟

اگه سزارینی هستی تا قبل از عید نی نیت بدنیا میاد اگه طبیعی هستی ممکنه اوایل سال بدنیا بیاد

سوال های مرتبط