خانماهایی ک تو ماه نهم هستن نزدیکی دارین یا ن؟؟

۸ پاسخ

ما از وقتی تست بی بی‌چک مثبت شد دیگه نداریم🥲

من از ماه اول نزدیکی داشتم منع دکترنبودم مشکلی نداشتم

اره من دارم خداروشکر مشکلی هم نداشتم

نه من از اول ندارم

اشکالی نداره

من تاالان منع رابطه بودم حالا ازهفته۳۷شروع کنیم🤣🤣🤣🤣

منکه چون بچم دختره گفتن خوب نیست ماه اخر

بله دارم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی