ما از وقتی تست بی بیچک مثبت شد دیگه نداریم🥲
من از ماه اول نزدیکی داشتم منع دکترنبودم مشکلی نداشتم
اره من دارم خداروشکر مشکلی هم نداشتم
نه من از اول ندارم
اشکالی نداره
من تاالان منع رابطه بودم حالا ازهفته۳۷شروع کنیم🤣🤣🤣🤣
منکه چون بچم دختره گفتن خوب نیست ماه اخر
بله دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.