سلام دوستان
ژلیش تو ماه نهم خطری ک نداره

۳ پاسخ

نه خطر نداره

من که از اول لمینت دارم

خطر داره دستگاه یو وی اشعه داره

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهر
حسینی مامان طاهر حسینی ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری