علت اسهال در این ماه چیه خطری نداره

۲ پاسخ

ازمن به خاطر استرسه خودم میفهمم چون من هروقت استرس داشته باشم اسهال میشم

شاید ویروس گرفتی وگرنه که آدم الکی اسهال نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان دیانا و سلنا مامان دیانا و سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی