فکر نکنم درست باشه ماکه شدیم کلی استرس داریم معلوم نیس ایندمون چیه
فعلا تا شرایط بهتر شه دست نگه دارین، ما باردارا کلی استرس اینده رو داریم
والله این روزا حامله شدن گناهه
فعلا دست نگه دارید حداقل وضعیتمون ثابت شه،من اوایل بارداریمه از استرس خدا میدونه چ حالی دارم
من اقدامم ولی همش طح دلم استرس دارم
من الان ۳ روزه فهمیدم نی نی دارم 🥹❤️
منم یه روز عقب انداختم دیگ نمیدونم چی دعا کنم اینقدم استرس دارم از اخبارها دیگ خسته شدم اینقدخرابکی دیدم اصلا روان ندارم
حال کشورو مردمم خیلی بده 🥲🥲🥲🥲
من فعلن اقدام ندارم، حوصلشم ندارم انقد ناراحتم
سلام خانوما من الان 14پریودیم و ب دستور دکتر یه شب در میان هست الان درد شکم درد پشتم زیاده بعضی وقتا هم فرمول چپم درد میگیره بهظرتون برا تخمک گذاری یا مشکلی دارم
نگران نباش … هر چی خدا بخواد همون میشه …. فعلا که کشور داره اداره میشه و اتفاقی نیفتاده … بعد از اینک شرایط برای همه یکسانه …. زندگیتو بکن
عزیزم مگه هشت سال جنگ بود و قحطی مردم از کار و زندگی شون افتادن الانم مثل اون موقع زندگی روال خودش پیش میره ان شاالله ایران مون پیروز میدان
الان ما که حامله ایم چی
من که شدم درست با شروع جنگ فهمیدم 🥲
این همه اقدام کردیم نشد تو این سرایطم کنیم بازم نمیشه
دیگه هرچی خیره
به نظرم شرایط درست میشه بالاخره تا چند ماه دیگه.
وای دست رو دلم نزار 😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.