۵ پاسخ

😔من چندماهه اقدامم و هنوز باردار نشدم

من که این ماه اقدامم پناه بر خدا

اقدام میکنی تا خودش بگیره خیلی وقت میبره

اینا به کنار حرف دیگران که چرا میخایی باردارشی و سرزنشا

چه الان بیاریم چه ده سال دیگه شرایط هیچ وقت ایده آل نیست به نظرم هروقت از لحاظ روحی و روانی و مالی و جسمی تواناییش بود باید اقدام کرد

سوال های مرتبط

خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری
مامان سهیل مامان سهیل هفته دهم بارداری