۲ پاسخ

سلام. من دخترم دو ماهشه یبوست شدید داره نوبت افلاطونیان گرفتم ببرمش .. یعنی خوب نیس؟

سلام منم افلاطونیان رفتم به خاطر رفلاکس دخترم
دارو‌ش خوب بود ولی کامل خوب نشده
دکتر شمس الدینی هم میگن خوبه ولی نمیدونم مال گوارش هست یا نه

سوال های مرتبط