۷ پاسخ

من که از خدامه با اقامون جوره راحت تا از سرکار میاد من میرم لالا😂😂

مامان گیسو تو تاپیکات خدارو شکر نگو حرف سیاسی میشه🤣

پسرمنم اینطوره ففط کافی یه پیشته یا کلمه بگه از خنده غش میکنه ولی من خودمو بکشم دلقک بازی دربیارم درحد یه لبخنده .بعضی وقتها میکم منو دوست نداره

ای جانم دختر باباییه😍

دخترا بابایی هستن و خوب بلدن واسه باباهاشون دلبری کنن دیگه بیخیال شو شوهرتو از دستت گرفت‌.

منم دخترم خیلی با باباش خوبه ناراحتم🥲

منم پسرم با باباش خیلی ارتباط میگیره حسودیم میشه🥲

سوال های مرتبط

مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری