من که از خدامه با اقامون جوره راحت تا از سرکار میاد من میرم لالا😂😂
مامان گیسو تو تاپیکات خدارو شکر نگو حرف سیاسی میشه🤣
پسرمنم اینطوره ففط کافی یه پیشته یا کلمه بگه از خنده غش میکنه ولی من خودمو بکشم دلقک بازی دربیارم درحد یه لبخنده .بعضی وقتها میکم منو دوست نداره
ای جانم دختر باباییه😍
دخترا بابایی هستن و خوب بلدن واسه باباهاشون دلبری کنن دیگه بیخیال شو شوهرتو از دستت گرفت.
منم دخترم خیلی با باباش خوبه ناراحتم🥲
منم پسرم با باباش خیلی ارتباط میگیره حسودیم میشه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.