عجیبه همچین حرفی زده و استرس داده خیلی خوبه حتی تپلیه
برای من ۲۸ هفته ۱۰۵۰ بود که دکتر گفت کمه برای شما ماشالله عالیه
فکر میکنم خیلی خوب باشه عریزم چیا میخوردی بچه وزن گرفته؟
من ۲۷ هفته و ۲ روز ۸۳۰ بود که کمه
برا شما خداروشکر خوبه
دکترت چشه نمیدونم😐😂
واسه من ۱۱۲۰ بود دکترم گف خوبه ولی خودم میگم حداقل ۱۲۰۰ تا۱۴۰۰
ن من ٢٨ هفته و ٥ روز وزنش ١٢٧٠ بود هم سونو هم دكتر خودم گفتن خوبه
نه خوبه برای من ۱۱۸۰ بود تو هفته ۳۱ شد ۱۷۵۰
تو گهواره هم هفته ۲۸ ۱۲۰۰ زده
خیلی خوبه که
من اگه برم ۲۸ هفته بگن ۱۲۰۰ ذوق مرگ میشم😍😂
نه بابا عالیه ب نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.