خانما سونو رشده وزن جنین کمه خیلی ناراحتم🥲

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم وزنش الان زیاد کم نیس بعدم از ۳۰ هفته وزن گیریشون بهتر میشه سعی کن از الان لیدی میل رو شروع کنی ،عدسی هفته ای دو ،سه بار به عنوان میان وعده بخور ،بستنی ،اجیل ،گردو ،تخم مرغ آبپز ،ابگوشت ،سینه ورون مرغ چرخ کن کباب تابه ای درست کن در هفته دوبار بخور ،بادام درختی بادام زمینی خیلی پروتیین خوبی دارن ،خرما سه تا دونه در روز نهایتا بخور ،کشمش اینا هم خوب وزن میدن

نگاه کن به این

تصویر

کم نیس که نرماله،ولی چیزای مقوی بخوربره بالا

ن واسه ۲۷ هفته خوبه وزنش کم نیست

به دکترت بگو قرص ال آرژنین بنویسه عالیه برا منم کم بود داخل ۴ هفته ۱۱۰۰ اضافه کرد بگو حتما بنویسه

عزیزم خوبه منم مث شما بودم دکتر گفت معمولیه
بد برام ال ارژنین نوشت تا 32که سونو دادم وزنش خوب شد قشنگ گفت تپلیه
بدم دیگه گفت سونو لارم نیس همه چیش خوبه

پروتئین مثل مرغ و ماهی و تخم مرغ ابپز زیاد بخور شیر و خرما اجیل بستنی بادام درختی و بادام هندی و بادام زمینی بمب وزنگیری یک قاشق مرباخوری عسل رو با چندتا دونه بادام و گردو مخلوط کن بخور عالیه برای،وزدهی ب جنین معجون بستنی بخور

یکم غذا بیشتر بخور چیزای مثل حایم کباب ابگوشت اینا

بنظر منم کمه

اغا به نظرم الان باید رویه 1کیلو خورده بود کمه

نرمالش توي ٢٧ هفته ٨٥٠ تا ١٠٠٠ عه
باز حالا ميخواي خوب وزن بگيره
تا روز زايمانت روزي يه ليوان بزرگ شير ماجان مخصوص مادران باردار بخور با مغز ( پسته.گردو…)
پودر ليدي ميل هم به دكترت بگو بگير بخور روزيم يه دونه بستني يخور (بستني كيمي چيزي شيري باشه) يخي و اينا نه
اين كارا براي وزن گيري عاليه❤️

ن کم نیس بچه از ۳۰ هفته ب بعد وزن میگیره

با نظر پزشکت انترامیل پر پرتیئن بخور.

ازهفته 30 وزن گیری بهتره
منم بهم گفتن اون موقع ریزه کباب و حلیم و تخم مرغ آب‌پز کره بادوم زمینی خوردم الان نرماله

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری