البته کبابم میخوردم حتی با نون
شاید باورت نشه من فست فود خوردم خیلی وزن داد😆ولی دیگه این غلطو نمیکنم
بستنی بخور لبنیات زیاد بخور مرغ و گوشت بخوز ماکارونی بخور.و مکملای مولتی ویتامیناتو بخور
بنظرم خوبه یک ۲۰۰ گرمی نسبت به هفت کمه که اونم هنوز خیلی وقت داری اضافه کنی
ولی معمولان دختر از ماههای آخر وزن میگیرن
تخم مرغ آبپز سیب زمینی آبپز بخور بستنی بخور درصورتیکه قند نداری
کله پاچه بخور دلستر شنیدم خوبه
نه کم نیس ,تازه داره وزن گیری رو شروع میکنه نگران نباش برای هفته ات نرماله
نگران نباش گلم زود رفتی سونو ۳۰ هفته میرفتی بهتر بود تابه دنیا بیاد وزنش اضافه میشه
وزنش خوبه من ۲۶هفته رفتم ۸۲۲بود نگران نباش
خیلی کم نیست ولی تخم مرغ خیلی رو وزن جنین تاثیر داره من پودر لیدی میل هم میخورم اونم تاثیر داره حلیمم خیلی خوبه کلا سعی کن بیشتر پروتئین بخوری
من پسرم ۲۸ هفته ۸۰۰ گرم بود تا ۳۲ هفته شد ۱۹۰۰ غذا بخور به خودت برس
اگه قند نداری بستنی بخور روزی دوتا یا یدونه کباب بخور خیلی بخور از همه چی بزن گوگل
زودرفتی سونووزنو30/32هفتع میرن الآنم نسبت به هفتت خوبه
وزنش خوبه عزیزم
حلیم بستنی گوشت دلستر بخور عزیزم من ۲۷ هفته ۳ روز رفتم ۱۱۰۰ بود گفت خوبه زیاد هم کم نیست
وقت داری وزنشو زیاد کنی
پروتئین بخور
ویار داشتی مگه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.