عزیزممم تغذیه رعایت کن حتمی مرتب کباب حلیم بخور اگه میتونی عدسی عالیه
ینی سی هفته و چند روز رفتی گفتن باید ۱/۸۰۰اینا باشه
بنظرم خیلی گفتن
خود گهواره سی هفته گفته ۱/۵۰۰
خیلیا سلیقه ای میگن ها
من ۲۸هفته و سه روز رفتم سنوگرافه گفت وزنش خوبه ۱۲۶۸بود
ماما گفت دیگه چیز مقوی کم بخور تا زیاد چاق نشه دکترمم هیچ نظری نداشت ک کمه یا زیاد فقط گفت خودت کم اضافه کردی
کاملا سلیقه ای هست
اینا ی رنج نرمال دارن توی اون محدوده نرماله دیگه
من ۲۸هفته رفتم سونو گفتن یه کیلوه...وزنش خوبه...نکنه وزن نی نی منم کم باشه...؟؟؟؟
تخم مرغ اپز روزی یه دونه حتما بخور
بستنی هم خیلی خوبه
بادام هندی خام
حلیم
کباب
بستنی سنتی
دلستر
خرما
اینارو زیاد بخور
اگه قند نداری روزی یک دونه بستنی بخور آبگوشت و حلیمم بخور
حلیم
شیر برنج
عدسی
پاچه
کباب
سلام لیدی میل بخور
بمنم وزنش کم بود دکترم داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.