۷ پاسخ

بهترینش بستنی شیر ماست پنیر گوشت قرمز مرغ ماهی حداقل در روز ۲۰۰گرم بادام خام
من یه هفته عقب بودم اینارو خوردم اوکی شد
هر روز یه لیوان شیر حتما بخور پروتیینش زیاده

این دهک که جدیدا میگن بنظرم اصلا مهم نیست
بچه تازه از ماه ۸ شروع به وزن گیری میکنه وزن الانشم خیلی خوبه عزیزم‌ نگران نباش🌹
الان طبق سونو یعنی ۲۷ هفته هستی؟
درست زده؟

وای خدا منم فردا وقت سونو دارم انقد تو گهواره گفتن وزن بچه کمه استرس داره خفم میگنه

عزیزم من تو هفته شما 27هفته یک روز 1070بود نگفتن بهم کمه اصلا استرس وزن نداشتم من

دهک ۳۷ یعنی وزنش از ۳۷ درصد بچها بیشتره تا جایی که شنیدم

کباب بخور قارچ کبابی بخور تخم مرغ آب پز و سیب آب پز بخور مغزیجات پسته و بادوم بخور ژله ام خیلی تاثیر داره ژله بخور نگران نباش عزیزم استرس واست خوب نیست بخور اوکی میشه

وزن کلش چنده سونوتوبزار

سوال های مرتبط