وااا وزنش عالیه من یک و صد بود 29هفته
خوبه که وزنش
ببین الکی میگن و بعضی وقتا هم سونو اشتباه میگه
دقیقا همین بلا سر من اومد اصلا خودتو نگران وزن بچه نکن
خودتو ببند دو هفته به لیدی میل خوردن و هرروز یه تخم مرغ اب پز بخور چنان بچه وزن میگیره که لذت میبری خودتم چاق نمیشی
من امتحان کردم عالی شد
از منم ۲۹ هفته و دو روز ۱۳۹۴ بود که دکتر گفت خوبه
انومالی ۱۹۵ گرم بود
برای ۲۹ هفته که خوبه وزن ۱۳۸۴
برو دکتر بهت لیدی میل و مکمل میده
پروتیین هم زیاد بخور با میوه و آجیل
چیزای مقوی بخور
مال منم ۲۹هفته ۱۳۰۰بود دکتر چیزی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.