۸ پاسخ

وااا وزنش عالیه من یک و صد بود 29هفته

خوبه که وزنش

ببین الکی میگن و بعضی وقتا هم سونو اشتباه میگه
دقیقا همین بلا سر من اومد اصلا خودتو نگران وزن بچه نکن
خودتو ببند دو هفته به لیدی میل خوردن و هرروز یه تخم مرغ اب پز بخور چنان بچه وزن میگیره که لذت میبری خودتم چاق نمیشی
من امتحان کردم عالی شد

از منم ۲۹ هفته و دو روز ۱۳۹۴ بود که دکتر گفت خوبه
انومالی ۱۹۵ گرم بود

برای ۲۹ هفته که خوبه وزن ۱۳۸۴

برو دکتر بهت لیدی میل و مکمل میده
پروتیین هم زیاد بخور با میوه و آجیل

چیزای مقوی بخور

مال منم ۲۹هفته ۱۳۰۰بود دکتر چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری