سونوگرافی ایم چطوره خانما ؟
وزنش کمه🥲

تصویر
۶ پاسخ

خوبه فکرکنم وزنش ولی از حالا فکر وزنش باشید چیزای مقوی و خوب بخورید

همیشه به عدد نگاه نکن به صدک نگاه کن

چرا توسونا من نوشته نیس صدک چنده بجاش لاتین جدول کشی شده و عدد روبه روش

کاملا نرمال هست همه چی خداروشکر

ن بابا خوبه وزنش

نه منم همون هفته ها رفتم ۱۱۵۰گرم بود دکتر گفت عالیه

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری