سلام مادرا گلوم درد میکنه و آب دهنم و قورت میدم میسوزه چه دارویی بخورم؟

۴ پاسخ

آب لیمو عسل . آب نمک قرقره کن سرخود دارو نخوری

سلام
منم از صب سوزش گلو داشتم .یکم آب ولرم با یک قاشق مرباخوری عسل و یک قاشق مرباخوری لیمو قاطی کن بخور

دیفن هیدرامین ساده و اب نمک قرقره کن
استامینوفن میتونی بخوری
بغیر اینا دیگ بنظرم بدون دستور پزشک چیزی استفاده نکن

بسته به اینکه سرماخوردگی ات ویرووسیه یا باکتریایی، آنتی بیوتیک متفاوتی تجویز میشه، بهتره بری دکتر تشخیص بده کدومه

سوال های مرتبط