۱۰ پاسخ

من بچم زردیش هشت بود خودم رعایت کردم. خودم بدنشو با شاطرع و گیاه سرخ مغز شستم و شیر دادم تندتند. رفع شد

بلی من

بله بنده

اره من زردیش ۵ بود

بله دختراولم نداشت

اره بچه اولم وقتی بدنیا اومد زردی نداشت

اره من

بله من

پسر من تا سه روز بعد تولد نداشت بعدش زردی گرفت اونم زیر 10
که شیر خشت ترنجبین استفاده کردم چند روزه خوب خوب شد

اره عزیژم من

سوال های مرتبط

مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان تپلی 🩷 مامان تپلی 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی