سلام دوستان کسی بوده که نوزادش زردی نداشته باشه؟

۸ پاسخ

من هیچ کدوم بچه هام نداشتن

بچه منم خداروشکر نداشت

منم بچه اولم زردی نداشت اصلا

برامن نداش،کاسنی اینجور چیزا هم نخورده بودم

خوب چه چیزی خوردید که زردی نگرفت چون من بچه ام پسره و خیلی گر میگیرم و گرممه

من دوتا بچه هام زردی نداشتن

واسه منم نداشت

برا منم شکرخدا نداشت

سوال های مرتبط

مامان تپلی 🩷 مامان تپلی 🩷 روزهای ابتدایی تولد