هشت هفته .انتی هم ۱۲و دوروز بری عالیه
منم دقیقا همین سوال و دارم چون همه میگن هشت هفته اما دکتر من برای شیش هفته و پنج روز نوشته مونده بودم چیکار کنم
و شما چند هفته تونه
سلام من ۸ هفته رفتم سونو گرافی قلب میگفتن بهترین تایمه راست گفتن تشکیل شده بود NT هم ۱۱ به بعد
۸ هفته سونو قلب انتی هم از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته میشه رفت
من ۶ هفته و دو روز بودم رفتم قلبش تشکیل شده بود..واسه انتی هم ۱۲ هفته و یک روز بودم رفتم
سلام 8 هفته سونوی قلب. 12 هفته ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.