سلام میگم چند هفته باید بری تشخیص قلب بچه؟
و چند هفته سونو انتی؟

۶ پاسخ

هشت هفته .انتی هم ۱۲و دوروز بری عالیه

منم دقیقا همین سوال و دارم چون همه میگن هشت هفته اما دکتر من برای شیش هفته و پنج روز نوشته مونده بودم چیکار کنم
و شما چند هفته تونه

سلام من ۸ هفته رفتم سونو گرافی قلب میگفتن بهترین تایمه راست گفتن تشکیل شده بود NT هم ۱۱ به بعد

۸ هفته سونو قلب انتی هم از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته میشه رفت

من ۶ هفته و دو روز بودم رفتم قلبش تشکیل شده بود..واسه انتی هم ۱۲ هفته و یک روز بودم رفتم

سلام 8 هفته سونوی قلب. 12 هفته ان تی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان امیر مامان مامان امیر هفته دهم بارداری