سلام
چند هفته باید بری سونو تشکیل قلب؟

۶ پاسخ

من 7هفتع و دو روز رفتم قلبش میزد با 144

من ۷ هفته رفتم معلوم بود

8یا9هفته

من هفت هفته و دوروز رفتم

۸هفته زمان خوبیه

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنلی و نفس مامان آنلی و نفس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری