خانوما آیا مشکل شیر خشک هست یا نه؟پیدا میشه؟

۵ پاسخ

اضلا اینجا پیدا نمی شه رفتم اشنوه 14قوطی گرفتم

منکه شنیدم با سهمیه که راحت میدن فقط آزاد بخوای بخری بعضی داروخانه ها نمیدن ولی بیشتر جاهام میدن

بستگی داره چ شیر خشکی بخای
من میخاستم اپتامیل بدم پیدا نکردم ولی نان راحت تر پیدا میشه

پیدا نمیشه شیر خودتو بده

نه شهر ما راحت پیدا میشه ولی من سه چهار تا خریدم برای اطمینان

سوال های مرتبط

مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی