کیا برا بچشون سفتراکسیون زدن؟

۳ پاسخ

واای پسر من بستری شد براش زدن یهو لرز شدید پسرمو گرفت بعد تب کردش فهمیدیم بهش حساسیت داره

سفتریاکسون فقط برای بستری بیمارستان هست حتی الان درمونگاه هم نمیزنن

این امپول خطرناک و حساسیت زاس
برا بچه نزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی
مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی