عزیزم سعی کن وقتی میبینی ۵/۶تا مونده تموم بشه بازم بگیری بگو دکترت با بیمه بنویسه من با بیمه ی سری گرفتم ۲تومن ی سری ام ۱خورده ای بدون بیمه ۶تومن میشد
وای اصلا نباید به تاخیر بندازیش من سر ساعت میزدم چهار پنج تا مونده تموم شه هم میرفتم میخریدم
امپول انوسکا رو واسه چی میزنی؟
وقتی دکتر مینویسه برات با دو کد ملی بنویسه برا دوماه داشته باش
عزیزم حتما بخربزن اصلا نزار تموم بشه
گلم ببخشید ولی نزار تموم بشه سعی کن قبلش بری بگیری چون من دکتر گفت نزار تموم کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.