انتی فرزند پروری بارداری

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم سعی کن وقتی میبینی ۵/۶تا مونده تموم بشه بازم بگیری بگو دکترت با بیمه بنویسه من با بیمه ی سری گرفتم ۲تومن ی سری ام ۱خورده ای بدون بیمه ۶تومن میشد

وای اصلا نباید به تاخیر بندازیش من سر ساعت میزدم چهار پنج تا مونده تموم شه هم میرفتم میخریدم

امپول انوسکا رو واسه چی میزنی؟

وقتی دکتر مینویسه برات با دو کد ملی بنویسه برا دوماه داشته باش

عزیزم حتما بخربزن اصلا نزار تموم بشه

گلم ببخشید ولی نزار تموم بشه سعی کن قبلش بری بگیری چون من دکتر گفت نزار تموم کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری